În preajma alegerilor, politicienii „îngrașă porcul de Ajun” sufocând de-a dreptul electoratul prin comunicarea obsesivă a mesajelor de campanie pe rețelele de socializare. Unora dintre ei, acest comportament le poate chiar pune bețe-n roate. (mai ales dacă înainte de campanie, nu au comunicat aproape spre deloc cu oamenii).
Mai interesant de analizat este să vedem ce se întâmplă cu acești „comunicatori˝ după ce au pierdut alegerile. Așa că, pe regiunea de Vest, avem trei tipologii diferite de perdanți (toți liberali):
- Cel care a dispărut ca fumul în aer – Florin Oancea, primarul din Deva, și-a șters pagina de Facebook
- Cel care a pedepsit electoratul prin stoparea comunicării – Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș ( vezi ultima postare, 5 iunie)
- Cel care a știut să piardă și totuși, din respect pentru cetățeni, continuă să comunice cu oamenii – Romeo Dunca, președintele CJ Caraș-Severin
Tot în acest context, rămâne de văzut cum vor comunica cei care au câștigat sau recâștigat alegerile, pentru că din greșelile altora, ar trebui să înțeleagă ca roadele se culeg o dată la patru ani, dar munca se face în fiecare zi.
CITEȘTE ȘI: